خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
مطالب روانشناسی

اصول انتخاب رنگ در طراحی سایت حرفه‌ای

در سال‌های اخیر طراحی سایت با تغییرات زیادی همراه بوده و روند آن بسیار متفاوت‌تر از گذشته است و به همین دلیل امروزه دیگر سایت‌های که با استانداردهای روز طراحی سایت حرفه ای هماهنگ نباشند به موفقیت نمی‌رسند زیرا این سایت‌ها نه برای کاربر محبوبیت دارند نه برای موتورهای جست و جو.

یکی از مهم‌ترین بخش های هر سایتی رنگ بندی آن است و در ادامه مهم ترین نکات لازم که باید در این مورد رعایت شود را مورد بررسی قرار می‌دهیم.استاندارد و فریم ورک هر نوع طراحی سایتی ممکن است متفاوت باشد و یک سایت با cms آماده مانند وردپرس و یک سایت بصورت اختصاصی برنامه نویسی شده باشد ولی انتخاب رنگ و استانداردهای آن یک مورد مهم و کلی است که کاملا مستقل از سایر پیش نیازهای طراحی سایت تاثیر خود را نشان می‌دهد.استفاده درست از رنگها کمک می‌کند میزان فروش و کاربران هر نوع سایتی به رشد خوبی برسد و در طرف مقابل استفاده نادرست و غیر استاندارد از رنگ‌ها هم می‌تواند باعث افت رتبه و کاهش کاربران سایت شود پس رنگبندی سایت مانند یک شمشیر دولبه در طراحی سایت است که باید از آن با دقت و بصورت مناسب استفاده کرد تا بتوان نتیجه مطلوب را از آن گرفت.


در انتخاب رنگ برای طراحی سایت حرفه‌ای باید به نکاتی دقت کرد از جمله اینکه :

  1. ترکیب رنگ سایت باید معرف رنگ برند و رنگ سازمانی شما باشد تا در ناخودآگاه کاربر ثبت شود و شما را با آن رنگ بشناسند.
  2. برای سایت خبری و مجله اینترنتی باید از رنگ با کنتراست کم و رنگ‌های روشن استفاده کرد زیر این سایت‌ها بیشتر متنی هستند و کاربر دقایق طولانی در صفحات این سایت‌ها در حال مطالعه مقالات است پس ترکیب رنگی این سایت‌ها باید به گونه‌ای باشد که مطالعه طولانی باعث خستگی چشم کاربر نشود.
  3. برای سایت‌های تجاری و خدماتی باید از رنگ‌هایی با کنتراست بالا و طیف رنگ‌های متفاوت استفاده کرد زیرا در این سایت‌ها نیاز است که توجه کاربر به بخش یا محصول خاصی جلب شود. ممکن است یک طرح فروش ویژه یا دکمه ثبت نام در خبرنامه یا هر بخش دیگری را بخواهید بصورتی مشخص کنید که در نگاه اول توجه کاربر را جلب کند و او را در موقعیت عملکرد هیجانی قرار دهد و بهترین ابزار برای این کار استفاده از رنگ‌های جذاب است.

استفاده درست از رنگ‌ها در بهینه سازی سایت یا SEO آن هم تاثیر خوبی دارد زیرا سایتی که ترکیب رنگی خوبی داشته باشد و کاربر در آن احساس امنیت و آرامش داشته باشد باعث می‌شود کاربرها دقایق بیشتری در صفحات سایت ماندگار باشند و زمان ماندگاری کاربر در سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو است.

یک نمونه از سایت‌های موفق در مورد استفاده درست از رنگ‌ها در طراحی سایت مربوط به شرکت وب ۲۴ است که به خوبی هویت برند و رنگ سازمانی خود را در کنار انتقال آرامش فکری به کاربر را در طراحی سایت حرفه‌ای خود رعایت کرده است.

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار آنلاین و افزایش سئو سایت موضوعی است که شاید به ذهن شما هم خطور کرده باشد. در چند سال اخیر تعداد افرادی که به فکر راه اندازی تجارت اینترنتی می افتند افزایش چشم گیری پیدا کرده، بازار اینترنت نیز رشد زیادی کرده است و من عملا شاهد این موضوع هستم. حتی فرهنگ عمومی در مورد بسیاری از تکینکهای بازاریابی اینترنتی پیشرفت چشم گیری کرده است.

به عنوان یک نمونه از این موضوع می توانم به مسئله سئو اشاره کنم: حدود 7 سال پیش زمانی که میخواستیم یک نفر متخصص سئو برای پروژه های خارج از ایران استخدام کنیم من آگهی های آنلاین زیادی برای جذب نیروی متخصص در ایران دادم و هیچ شخصی را که در این زمینه فعالیت بکند پیدا نکردم، بسیاری از افرادی که برنامه نویس وب بودند و یا کار طراحی سایت انجام می دادند حتی نام سئو را هم نشنیده بودند. چند نفری هم که رزومه فرستاده بودند یا تماس گرفتند نکاتی را مطرح میکردند که بعضا جنبه طنز داشت و نشان می داد که هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه ندارند. اما امروز میبینیم که افراد مدعی در این زمینه بسیار زیاد هستند و حتی اطلاعات مشتریان نیز به طرز غیر قابل باوری افزایش پیدا کرده است. گرچه هنوز دید درستی نسبت به اصل موضوع در این زمینه وجود ندارد...

اولین موضوعی که باید برای راه اندازی کسب و کار آنلاین مد نظر داشته باشید مدل درآمدزایی سایت شماست. این موضوعی است که بسیاری از افراد به آن توجهی نمیکنند، انواع مدل های درآمدزائی کسب و کارهای آنلاین را در کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده توضیح داده ام. کسب و کار اینترنتی شما باید حداقل یکی از این مدل ها را دنبال کند.

نکته جالب توجه اینجاست که اگر شما از اینترنت و وب سایت خود می خواهید به عنوان ابزاری برای جلب مخاطب استفاده کنید و بدون داشتن سایت نیز کسب و کار مربوط به خود را دارید، در استفاده از وب سایت شک نکنید و همین الان سایت خود را راه اندازی کنید زیرا 100% از این موضوع نتیجه خواهید گرفت و هیچ ابزار دیگری نمی تواند تا این اندازه برای شما مشتری جلب کند. من داستان های موفقیت بسیار زیادی در این زمینه را می توانم برایتان نقل کنم، البته در اینجا یک شرط هم وجود دارد و آن این است که شرکتی را برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید که کاملا با اصول بهینه سازی سایت برای گوگل آشنایی داشته باشد و شما نیز آشنایی اولیه با اصول سئو در زمان تولید محتوای سایت را کسب کنید.

اما اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار آنلاینی هستید که خود سایت نقش اساسی در آن بازی میکند و میخواهید مستقیما از خود سایت درآمد کسب کنید این موضوع نیاز به تجربه زیاد و گرفتن مشاوره از افراد خبره در این زمینه دارد. داشتن یک ایده برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق کافی نیست و شما باید تمامی عوامل تاثیر گذار بر روی نیروی انسانی، هزینه ها و درآمدزائی سایت را در نظر گرفته و از طرف دیگر بتوانید نیازهای مخاطب آنلاین خود را برطرف کنید.

یکی از نمونه سایت های اینترنتی که نهایتا نتوانست به موفقیت لازم برسد ایده بسیار جالبی را دنبال می کرد، از طرف دیگر مدل درآمدزایی بسیار مناسبی داشت اما مشکل اساسی در اینجا بود که کاربران سایت نحوه عملکرد آن را درک نمی کردند و نهایتا نتوانست مخاطب لازم را به سمت خود جلب کند. بنابراین سادگی نیز از عوامل مهم در ایجاد موفقیت کسب و کار آنلاین است.

https://itiran.com/2018/10/06/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%B2/

قیمت لباس کار

لیست قیمت لباس کار، خرید و فروش انواع مدل لباس کار شیک، لباس کار مهندسی، لباس کار کارگری، لباس کار صنعتی، لباس کار ایمنی، لباس کار خدماتی، لباس کار تابستانی، لباس کار زمستانی، لباس فرم اداری، لباس کار نگهبانی، لباس کار زنانه، لباس کار مردانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را در این صفحه مشاهده نمایید.


توجه: کاپشن کار و شلوار کار نیز در فروشگاه لباس کار طراحان دوخت برتر به صورت تکی نیز قابل خرید و فروش است. چاپ لباس کار بر اساس سفارش مشتری در چهار مدل گلدوزی، مدیا، کاتری و سیلک انجام می‌شود.


تولید لباس کار بصورت سفارشی طبق مدل مشتریان عزیز در تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر انجام می‌شود که برای سفارش می‌توانید به صفحه طراحی و دوخت سفارشی مراجعه نمایید.


حدود قیمت لباس کار

همواره سعی ما بر این اساس بوده است که قیمت لباس کارها را در پایین ترین حد ممکن تعیین کنیم و همچنین در تولید آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود. قیمت لباس کار با توجه به مدل دوخت و مواد اولیه استفاده شده متفاوت است.



تولیدی طراحان دوخت برتر برای سهولت در خرید لباس کار ایجاد شده است. تامین پوشاک صنعتی تمامی مشاغل موجود در کشور یکی از اهداف مجموعه تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر می باشد.

هدف ما تولید محصولات با کیفیت و رضایت مشتریان عزیز است.تمامی محصولات تولید شده ما دارای گارانتی می‌باشد. در حال حاضر حتی با توجه به شرایط موجود ما قادر هستیم بالغ بر 50 مدل لباس کار که هر یک حداقل در سه رنگ متفاوت و در چهار سایز استاندارد تولید نموده و بصورت فرم عمومی آماده در سایت موجود داشته باشیم

. شما عزیزان برای سفارش لباس می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت و یا برای مشاوره خرید با مدیر فروش آقای محبی تماس حاصل فرمایید.

کارتن سازی و سفارش کارتن در کارتن پارت

صنعت کارتن سازی و جعبه سازی

یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های صنایع بسته‌بندی، صنعت کارتن سازی و جعبه سازی است. استفاده از کارتن برای بسته‌بندی انواع محصولات، از زمان‌های گذشته به عنوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های بسته‌بندی رواج داشته است.


استفاده از کارتن برای بسته‌بندی مزیت‌های بسیاری دارد، مانند کاهش در زمان بسته‌بندی و آسان‌تر کردن فرآیند پکیجینگ. همچنین استفاده از کارتن‌های چندلایه می‌تواند ایمنی کالا در هنگام انبارکردن و حمل و نقل را تضمین کند.


در فرآیند کارتن سازی، ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید می‌شود. در ادامه ورق کارتن به منظور حفاظت از محصول به شکل مناسب و متناسب با ابعاد محصول به صورت باکس و جعبه طراحی و تولید می‌شود. در انتها با توجه به سلیقه بازار، زیبایی و کاربردهای تبلیغاتی به روش‌های مختلف چاپ و رنگ آمیزی می‌شود.


انواع کارتن درصنعت کارتن سازی

کارتن‌های بسته‌بندی که در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی تولید می‌شود انواع مختلفی دارند. می‌توانیم کارتن‌های بسته‌بندی را به دو دسته کلی زیر تقسیم کرد:


کارتن عادی

این نوع کارتن مقوایی به کارتن‌هایی گفته می‌شود که با دستگاه به صورت برش و چاک تولید می‌شوند و به صورت معمول دارای تلورانسی بیشتر از 2 میلی‌متر هستند. این نوع از کارتن‌ها دارای مزیت‌ها و معایبی هستند. به عنوان مثال سرعت در تولید، عدم نیاز به طراحی قالب و قیمت ارزان‌تر آن‌ها نسبت به کارتن‌های دایکاتی را می‌توان از دلایل محبوبیت آن‌ها در صنعت کارتن‌سازی نام برد. البته معایبی نیز دارند که می‌توان به خطای بیشتر در طراحی ابعاد و کیفیت کمتر اشاره کرد.


کارتن دایکاتی

کارتن‌های دایکاتی به وسیله قالب‌های تیغ دار تولید شده و بدون تلورانس ابعاد هستند. کیفیت کارتن و دقت در تولید نیز از جمله مزایای کارتن‌های دایکاتی در کارتن‌سازی هستند. کاربرد کارتن های دایکاتی شامل موارد زیر است:


کارتن سوراخ دار: بدلیل استفاده از سوراخ برای ایجاد جریان هوا در داخل کارتن از این نام استفاده شده است. این نوع از کارتن بسته‌بندی شامل کارتن‌های میوه و کارتن‌های محصولات دریایی و لبنی می‌شود. در حقیقت برای محصولاتی که نیاز به انبارکردن در سردخانه دارند از این نوع کارتن‌ها استفاده می‌کنیم که دارای سوراخ و مجرا در بدنه برای ایجاد جریان هوا در داخل کارتن هستند.


کارتن تلسکوپی: این نوع از کارتن‌ها دارای درب جدا از بدنه اصلی کارتن مقوایی هستند که پس از قرارگیری محصول از بالا برروی جعبه قرار می‌گیرد. کارتن‌ بسته‌بندی موز مثالی از این نوع کارتن‌ها با درب تلسکوپی هستند.

کارتن دسته دار: شامل کارتن محصولاتی هستند که وزن زیادی ندارند ولی حجم دارند و برای جابه‌جایی محصول بهتر است کارتن آن‌ شامل دسته باشد. این نوع کارتن‌ها برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و ایجاد حس مطلوب در هنگام حمل و نقل محصول طراحی می‌شوند.

کارتن پنجره‌دار: این نوع کارتن‌ها مانند کارتن‌های نمایش محصولات دارای یک پنجره طلقی برروی خود برای نمایش محصول داخل هستند. از نمونه‌های این کارتن‌های بسته‌بندی می‌توان به کارتن اسباب بازی اشاره کرد. معمولا در محصولاتی که نیاز است تا بیشتر در معرض نمایش قرار داده شوند استفاده می‌شود.

کارتن بدون درب: این کارتن‌ها شامل کارتن‌های اجاق گاز، یخچال و لوازم خانگی می‌شوند که بدلیل حجم بالا و ابعاد بزرگ و همچنین صرفا جهت حفظ بدنه محصول تولید می‌شوند. معمولا برای محصولاتی که از محافظی مانند آکاستیو در اطراف بدنه استفاده می‌کنند و حجم زیادی دارند، از کارتن‌های بدون درب استفاده می‌شود.

ما در کارتن سازی کارتن پارت چه کمکی را می‌توانیم به شما می‌کنیم؟
شرکت کارتن پارت به عنوان تولیدکننده و کارتن‌سازی در غرب تهران و با برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی سعادت خدمتگزاری در زمینه تولید کارتن بسته‌بندی را داراست .همان‌طور که توضیح داده شد، از فرآیند طراحی کارتن تا چاپ و تولید کارتن و حمل و نقل آن تا رسیدن به مشتری را، ما در کارتن سازی کارتن پارت بر عهده داریم.